autisme en verwante contactstoornissen

Beste bezoeker, welkom bij Praten over Anders zijn! Deze club is bedoeld voor iedereen die op een of andere manier met autisme of een andere beperking te maken heeft. Op deze Club kunt u gemakkelijk met anderen in contact komen en ideeën en tips uitwisselen. Meld je gerust aan als aspirant lid!

Beste aspirant lidWelkom Lid!, kijk gerust op ons forum of bij links rond. Stel je vraag en/of praat mee in ons forum en stem als er iets te stemmen valt...

 Wij waarderen het als je je na je aanmelding je even voorstelt in het forum. Je zult dat snel genoeg merken doordat verschillende leden je dan welkom wensen. 

Omdat er in het forum meer dan genoeg Thema's zijn waar je informatie vandaan kan halen, zijn wanneer je lid bent geworden alleen het forum en de ledenlijst zichtbaar. Wanneer je informatie mist, behoefte hebt aan gezellige funpraat of gewoon iemand wil aanspreken dan kun je dat zowel in het forum doen, als een lid een postbericht toe sturen. Wanneer zo'n lid ook online is, is de kans groter dat je vraag snel beantwoordt wordt of dat er een leuke 'chat' ontstaat.

Citaat van Gingini, zaterdag 23 maart 2013 @ 09:14:

"Ik heb forum en links gestemd. Dit is eigenlijk omdat ik daarmee ben begonnen toen ik info zocht. Die links waren toen heel belangrijk voor mij. Nu weet ik waar ik wil gaan kijken als ik iets zoek en zijn ze niet meer zo belangrijk. Bij de bestanden kijk ik eigenlijk nooit. Wat geweest is, is geweest. De linkjes die daarin genoemd zouden zijn, verwachtte ik eigenlijk gewoon bij links. Maar dat is weer een heel andere manier van bewaren natuurlijk."  Die linkjes in bestanden, die staan nu bij Links/downloads (en meer!)

Om jou als lid te laten zien welke leden er snel zullen reageren wanneer zij online zijn, zijn deze leden te zien als lid.

Gefeliciteerd, je bent nu lid! --- Welkom!!!! 95.gif Welkom Lid!

Gastheer / GastdameVerder.... , een eigenaar, en beheerders kunnen een club niet in hun eentje actief houden. Om dat wij jouw inzet, jouw betrokkenheid naar ook andere leden zeer waarderen, kun je je besluiten om gewoon lekker aspirant betrokken te blijven, maar je kunt ook aangeven dat je meer wilt doen. Je wordt lid. Je kunt daarmee je eigen berichten op een later tijdstip wijzigen en je met extra informatiebronnen zoals nieuws, foto's en video en bestanden werken. Bedenk wel dat aspirant leden dit alleen kunnen zien wanneer je (bijvoorbeeld) de foto in het forum afbeeldt. Bij nieuws kun je met andere leden (en beheerders, eigenaar) groepsgewijs overleggen.

Bedankt alvast!
Gefeliciteerd lid, je bent nu gastheer of gastdame! ---Welkom!!!! 98.gif Gastheer / Gastdame

Wil je nog meer, dan zou dat als (sterlid) of beheerder kunnen. Bedenk wel dat je daarvoor clubVibber moet zijn. Dit is niet gratis, kijk in het algemene clubhuis voor actuele tarieven. Indien je het al bent, spreek dan de eigenaar / beheerders aan en vraag het.

Een nee heb je, een ja kun je krijgen!

Samen komen we er wel. Veel forum en chatplezier!

handicapgeenhandicap.gif

******************

maakvanje...geen....png

Bedankt voor je verhaal en tot ziens!

Ooit was deze club ook voor mij een verkenning op het gebied van autisme
Op een gegeven moment kwam het moment dat ik het stokje van de voorgaande eigenaar overnam
Dat heb ik met liefde gedaan, nu komt de tijd dat ik het stokje weer overdraag aan de volgende

Ik wens John en de andere beheerders nog veel succes bij het beheren van de club.
Ik wens alle andere leden nog veel succes en sterkte bij het plaatsen van hun vragen en verhalen. Ik zal zeker nog wel in het forum zo en nu dan te vinden zijn, maar voor nu zeg ik:

Tot ziens.

 

Tot hoors in het forum, en veel succes bij de dingen die je doet!

Welkom bij Clubs!

Kijk gerust verder op deze club en doe mee.


Of maak zelf een Clubs account aan:


Aanbevelingen door leden:

Nietessentieel starstarstarstarstar

dit is een zeer interessante club voor mensen die open staan om mensen met een contactstoornis beter te leren begrijpen!!!!


gingini starstarstarstar

Deze club is fijn voor mensen die willen praten over autisme en aanverwante stoornissen. Hier zijn altijd wel mensen die begrijpen wat je doormaakt. Samen sta je een stuk sterker en kom je nog eens op ideeën. Ook is er een grote voorraad bestanden met gegevens. Heel handig om dit op een vaste plaats te kunnen vinden.


Meer aanbevelingen